Fuldmåne og natteduft

Jeg har været på jagt efter nordlys her til aften, men uden held. Til gengæld tittede månen frem. Fin og lys og hel cirkelrund, men kameraret kunne ikke fange det ordentligt, så det må blive et billede fra arkiverne.
En hel måne er smuk, men jeg kan altså ikke sove ved fuldmåne.....Det kan godt være, at det er overtro, hekserier eller noget jeg bilder mig ind, men jeg sover altså generelt dårligere, når det er fuldmåne. 
Heldigvis er det fredag i morgen og weekenden bliver taget imod med kyshånd. Jeg trænger for vildt til at skulle og huske ingenting.





På vej ind gennem gården mødte jeg lige min narcis tobak. Det er en af mine Y.N.G.L.I.N.G.S blomster og jeg undrer mig hvert år i eftersommeren over hvorfor jeg dog ikke fik sået nogle flere? Den dufter fuldstændig himmelsk! Jeg elsker duften af den og elsker at den dufter om natten. Der er mange, der dufter om dagen, men få der dufter om natten. Det er ærgeligt, at det er for koldt til at sidde ude nu for alvor, for den er helt berusende. Bare uden tømmermænd i morgen:-)



Kommentarer

Populære opslag