Frisk og fortjent fridags-fredag

Fredagen før jeg blev syg var en fridag med intet vækkeur! For der var intet, at skulle til tidligt. Hold da op, hvor var det godt. Jeg synes nu også, at jeg havde fortjent det. 


Det er ret meget, meget lang tid siden, at jeg sidst har haft en hverdags-fridag.
Der var flere ting, der skulle nåes på sådan en fridag, men da de ikke var programsat tidligt på dagen var der god morgentid til hundeluftning, ophæng af vasketøj, hjemtagning af skraldespand og bare at gå lidt rundt med kameraet. 
 Der var smuk solopgang, frost i græsset, is på vandpytter, gæs og svaner i luften og på marken OG småfuglefløjt.......


Der erantis i sprækkerne


Juleroserne overvejer også at strække hovederne op over af mosset.

Vi er altså på vej mod foråret. Langsomt, men sikkert også selvom sneen igen er landet. 





Kommentarer

  1. Dejligt med sådan en hverdagsfridag - jeg er heldig og har haft mulighed for at prioritere, så jeg har flere af dem end de fleste. Så ser vi bare frem mod foråret og glæder os :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hverdagsfridage er så dejlige. Jeg håber også på, at få enderne til at nå sammen og lykkes på en måde, som på sigt kan give flere af dem.
      Nyd dine dage og foråret. Lige om lidt så er det her:)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag