Og hvad laver du så i øjeblikket?

https://www.facebook.com/bubblewitchsaga2/photos/a.301289323358229.1073741828.283983265088835/436880706465756/?type=1&theater



Mig? Hvad jeg laver? Jeg leger alt for tit med ham her.........
Jeg spiller for meget Bubble Witch på Facebook, men det er god overspringshandling, mens jeg venter på noget forår.
Jeg er monster-træt af mudder, kulde, blæst og regn. Træt af huller så store i markvejen, at de kan sluge en lille VW Up. 
Træt af et mørke så massivt, at dagslyset aldrig rigtig kommer op i omdrejninger.
Men jeg spiller ikke kun ligegyldige spil, Jeg passer også mit job, mine børn og mand, madpakker, støvsuger, vasketøjet og mit hus, så egentligt har jeg ret travlt. 
I weekenden har jeg dog tænkt  mig. at udvide med nogle berigende aktiviteter. Jeg må i syværelses-kontoret og lave noget fornuftigt.
Ungernes walk in closet trænger også gevaldigt til en udmugning. Der er efterhånden kun en smal sti derind. 
Jeg skal bare lige spille en enkelt bane Bubble Witch til........så går jeg i gang.
Og hvis jeg får fundet kameraret, så jeg kan tage nogle billeder, så kommer der nok også lidt gang i bloggen igen.

Kommentarer

Populære opslag