Fremgang

Alt ser heldigvis noget mere lyst ud end tidligere. Jeg er i absolut bedring.
Har faktisk magtet at være på arbejde i fire dage. Jeg har ikke været lige produktiv hver dag og at gå på arbejde i mandags var nok lige kækt nok skudt over raskhedsmålet. Jeg klarede mig dog igennem dagen på trods af feber og svimmelhed og Panodiller er ikke svaret på alt, men i en snæver vending fungerer det nu godt. Jeg har været slået alt for langt tilbage på spillepladen, i al for lang tid, så nu skal der slås nogle 6'ere, så jeg kan komme i mål med den der konfirmation d. 26.
Udestuen skal først og fremmest ryddes for kasser, møbler og andet fyld og så skal der måles op til borde og stole. Der er en sang, som skal gennemsynges, pyntes og printes og der skal laves en sangskjuler. Der skal laves bordplan og bordkort og pynt. Det sidste står mindsteteenageren heldigvis primært selv for. Hurra for super-duper-multi-kreativt og selvkørende barn! Der udover er der nok ca. 1000 andre ting, som jeg meget gerne vil nå. Jeg må nok i gang med at lave en liste og skaffe et overblik.Det bliver i morgen. I morgen er jo fredag og fredag er lig med fridag! Fridag med planer om indlagt kjolesyning til ældste-teenageren og irsk underholdning i Ringsted om aftenen.



 

Kommentarer

Populære opslag