Pip fra hamsterhjulet

Hold da op hvor tiden går stærkt i øjeblikket. Jeg kan ikke rigtig følge med og får heller ikke altid lige stoppet op og trukket vejret.
Jeg hader at have så travlt, også selvom det ind i mellem er nødvendigt. Det er tydeligvis heller ikke særlig sundt for mig. Inde i min hjerne, lige der hvor min tålmodighed, mit overskud og mit overblik bor, der starter en mindre nedsmeltning, når jeg har alt for travlt og blander for meget sammen. 
Møder du derfor en snotforvirret dame, der ikke kan finde rundt i Fakta, så kan det være mig.
Det er ikke fordi vi ikke får noget at spise, det er bare ikke nødvendigvis det som jeg havde planlagt og kom efter...... Og i går morges kunne jeg faktisk ikke huske hvordan jeg kom på arbejde....Altså jeg ved jo godt, at der ligesom kun er én vej til Kalundborg city og det var jo også den jeg kørte på, men detaljerne dem fik jeg ikke lige med....Selv mine solsikker glemte jeg at kigge til.
Nu er det heldigvis fredag. Det betyder weekend og næste uge ser meget bedre ud
Ældste-teenageren kommer hjem fra efterskolen og skal til fest i aften. Hun ringede lige i formiddags og spurgte om hvis nu jeg havde tid, ville jeg så ikke lige jeg sy en kjole til hende til i aften? Ih jo, det vil jeg da altid gerne.
Mindste-Teenageren har med usvigelig sikkerhed en aftale med en dejlig hest i weekenden og mon ikke Skovtrolden skal have hundene med en tur ned på marken og så om han kan skyde et par duer?
Vejret ser ud til at blive godt.....så der er alle muligheder for afslapning.
Nu har det jo heller ikke været den rene elendighed. Siden sidst har jeg da også:

 Fået en stor kasse dejlige krea sager fra Panduro Hobby.


Været en tur i Odense. Elsker deres småbitte gader og stræder med de fineste små dukkehuse. Vi sluttede aftenen af i koncerthuset. Hørte den smukkeste Tjajkovskij de luxe koncert. 


Kommet til at købe lidt mere krea sager.......Bl.a. den fineste notesbog (Jeg elsker notesbøger!) og noget "Poppeltræ". De fineste håndledsvarmere jeg har set. Men hvad pokker tænkte jeg på? Jeg kan ikke strikke.....kun lidt ret og vrang. 
Enten skal jeg forsøge mig eller også skal jeg spørge Svigermor. Jeg håber nok på løsningen, at hun vil strikke dem til mig...
Jeg er faktisk også i fuld gang med mine To-do Ta-da planer. Faktisk har jeg syet en hel del. Det er bare ikke helt færdigt, så der er endnu ingen billeder.






Kommentarer

  1. God weekend -- træk vejret dybt, og husk at nyde weekenden :-) Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Jeg er i fuld gang med at nyde weekenden og jeg trækker vejret sååååå dybt. Jeg skal bare lige huske det, når jeg rammer hverdagene igen....

      Slet
  2. Sikke en kasse - glæder mig til at høre om indholdet:-)
    Og pas så lige på dig selv, jeg synes desværre, det lyder lidt for velkendt.
    Så forsøg at slippe det hele lidt, selv om jeg godt ved, det ikke er så nemt, som det lyder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en dejlig kasse:) fyldt med gode udsalgs-sager. Jeg prøver af al magt, at passe på mig selv. Nogle gange lykkes det så bedre end andre......men jeg har en gang været dér, helt ude over kanten og det sker ikke igen.

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag