Snot, feber, nys og host....og en lillebitte smule frø

Jeg er nedlagt af snot, feber, host og nys. 
Mon jeg har en lille smule ondt af mig selv? Oh, yes! Det har jeg.
Jeg har drukket så meget udtræk fra den røde solhat, at jeg er ved at gro ru blade.
Og føj, hvor det smager grimt, men det allerværste er, at vejret er så fint og for et reptil som mig, kunne det være tiltrængt at komme lidt ud i solen, men energien er helt væk, når jeg slæber mig hjem fra arbejde.
Ungerne har opgivet at spørge om noget, for svarene kommer meget langsomt og er noget usammenhængende rod.
Men bare rolig unger, mor er på banen igen, lige om nogle få dage. Jeg skal bare lige sove....
Nu har jeg slæbt papir og tusser og en bunke havebøger op til min seng og når jeg så alligevel ligger der, kan jeg bladre lidt i bøgerne og udtænke nye haveplaner.
Jeg har købt en lille bitte smule frø og inden jeg investerer mere i frø og planter må jeg have en plan. Her er det allerførste indkøb: 





Noget er allerede forspiret, noget afventer lunere og bedre tider.

Kommentarer

Populære opslag