At være på deltid

Jeg kan godt vende mig til at være på deltid. Ret nemt, tænker jeg. Mandagen er ikke sådan helt på den rigtige måde for der lå lige et møde lidt tidligere end jeg egentligt skulle være mødt, men skidt pyt. Jeg fik lige fem kvarter herhjemme alene inden jeg skulle afsted. 
Morgenen startede sådan her.  


Lidt af havens æblehøst blev skyllet og lavet til juice sammen med en øko citron og et stykke frisk ingefær. 
Det smager så godt, så ældste teenageren og mor sagde lige skål i vitaminer. Mindste teenageren skal ikke nyde noget af den slags. 
Teenagerne blev kørt i skole og så havde jeg lige de nævnte 5 kvarter, inden jeg skulle på arbejde.
Der er hængt vasketøj ud og sat en ny vask over. Der er ryddet helt af efter morgenmad og madpakkesmøring. Der er tømt og fyldt opvaskermaskine og der er sat en gang dej i køleskabet til langtidshævning, så er det lige til at bage boller i eftermiddag.

Kommentarer

Populære opslag