Nytårsforsætter eller ej.......




Jeg har nytårsforsætter eller måske rettere ønsker og drømme for 2015. Der skal gøres lidt status over det gamle år og sættes overskrifter på det nye, ganske som jeg plejer.
Måske er det på mine ældre dage, at jeg synes, at nytårsaften både er lidt vemodigt og også fyldt med en god sjat forventning til det nye år.
Vi skal være hjemme i år. Vi "plejer" ellers at være i Tyskland og fejre nytår. Egentligt troede de voksne ikke, at teenagerne gad at fejre nytår i et badeland længere, men vi tog fejl. 
Desværre var vi så for sent ude, da vi skulle bestille lejlighed.
Men vi kommer nok igen til næste år. Det er nok også meget hyggeligt ikke at skulle pakke hele bilen og kører sydpå. Skovtrolden er ude. Mindste-teenageren sidder på sin stamplads og ser fjernsyn. Ældste-teenageren har endnu ikke vist sig, så hun ligger sikkert under dynen endnu. Jeg surfer i blogland, spiser mandariner og drikker te. Vi kan stadigvæk godt holde til det der juleferie.......
Udestuen er ryddet for nisser og de værste julesager og i eftermiddag pynter vi op i glimmer og tju bang stil.
Der er også købt ind til lækker mad og drikke, så det bliver med garanti en god aften.

Rigtig godt nytår. Må 2015 blive et fantastisk år.

PS: Pas nu på med det der krudt. Det er flot, men ikke ufarligt....




Kommentarer

Populære opslag