Jeg er måske med igen

Jeg er (måske) med igen i den elektroniske verden......I hvert fald lykkes det at få rystet billeder ud af hukommelseskortet og Frk. HP ser også ud til at være til at samarbejde med igen.
Januar ser ud til at være til at håndtere, efter en lidt skæv start.
I dag var en fin sprød morgen og så er der flere fordele ved at møde sent.
En af dem er, at det er muligt, at aflevere mindsteteenageren i skole og så lige fortsætte ud til stranden.
Jeg elsker, elsker, elsker altså stranden, måske især udenfor sæsonen. 
Ikke, at jeg ikke gerne deler med andre. Det gør jeg skam. 
Jeg tænker bare bedst nogenlunde alene........

Der ligger sne og der er frost. Ikke voldsomme mængder, men bare lige nok til, at det er helt rigtigt. 


Et fint lag sne 


Sne og frost gør det meste smukt og poetisk og så lige tilsat den smukkeste himmel med de fineste farver. Så bliver morgenen næppe pænere. 


Bølger mod frosset tang og iskant. Jeg bliver aldrig træt af lyden af bølger. 


En smule vand er blevet fanget bagved en sandbanke og frosset til de fineste mønstre.

Helt alene.


Noget af det allerbedste er, at selvom jeg næsten kommer på strand hver dag, så ser den hver gang anderledes ud. 
En lille bugt her. En lille tange der og i morgen er det væk eller genopstår et andet sted på en anden måde.


Det ér koldt, men jeg siger det bare.....Det er SÅ godt for mit mentale vaterpas. Det står helt lige efter sådan en tur.
Så er jeg er fuldstændig klar til resten af dagen.

Kommentarer

  1. Godt, at du er med igen :-)
    Og sådan en smuk tur i fred og ro er god mental-terapi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for at være med igen og for, at stranden lige ligger sådan nogenlunde på vejen hjem fra arbejde;-)

      Slet
  2. Håber, at du har det godt!
    Og måske du er kommet lidt videre med perlekædesyning -- fungerer det?
    Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, jeg har det fint. Tak fordi du spørger:)
      Jeg har travlt, men det er ok. Perlerne driller lidt, men jeg tror at jeg er ved at have fattet systemet. Det bliver ikke særligt lige.....det tager vildt lang tid for mig, men jeg synes nu alligevel, at det bliver en lille smule bedre og bedre.....

      Slet
    2. Det er jeg glad for at høre :-)
      Jo, det er travle liv vi lever. Jeg har selv mere travlt end godt er lige for tiden.
      Hrmm, det bliver ikke særligt lige, siger du. Det burde det. Som nævnt bruger jeg en tynd tråd -- meget tynd. Med den måde, som jeg syer på, er der fire tråde ind i hver perle. Perlens hul er ca. o,5 mm. 2 tråde som er selve perlekædens streng og 2 tråde, som bruges til at sy knuden. Har du også det? Det er besværligt at forklare, jeg bør finde en god billede/video-tutoral, og skal derfor ikke forplumre det mere i dag.
      Ha' det godt!

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag