Den fineste lille Esso



Jeg har ryddet op i billederne på min telefon og en hel del blev slettet og en hel del havde jeg glemt alt om.......(Note to self, ryd nu op lidt før alle funktioner ved telefonen er ved at brænde sammen, så ligger der heller ikke flere hundrede billeder, som skal vurderes, organiseres og evt. slettes) 
Men jeg faldt altså over dette her. Da jeg så det, kunne jeg godt huske, at jeg tog det. 
Den fineste lille Esso tank/værksted lige ved vejen igennem Sorø.
Det er taget en dag, da jeg holdt for rødt i et kryds og jeg havde holdt i mega lang kø i mega lang tid.
Og min tålmodighed i kø er ikke køn.
Flere gange havde jeg langt oppe foran mega køen set lyset skifte fra rødt til grønt, rykket mig lidt og så set lyset skifte fra grøn til rød......Indtil jeg lige pludselig fik pladsen foran denne helt fantasiske lille bygning.
Elsker altså når udviklingen sådan lige har overset en lille perle.
 

Kommentarer

  1. Hvor sjovt - jeg troede, det var et billede fra USA:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser også en smule amerikansk ud;) I sidste uge holdt der en stor flot amerikanerbil foran, der var illusionen komplet.

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag