Torsdag med morgenyoga, arbejdstravlhed, tandlæge og slet ikke mere energi…..

Skaf dig et liv med noget fornuftigt indhold, Haveheks!
- Jo, jo, Det skal jeg nok. Jeg gider bare ikke lige nu. 
Måske i morgen......?

En gang i mellem kan en torsdag godt ende en lille smule ynkeligt. 

I stedet for mere yoga og godt selskab er jeg endt foran computeren med et par baner Bubble Witch på Facebook, en kold øl, rester af gårsdagens aftensmad og et par kindtænder der er vågnet af bedøvelsen efter at have fået skiftet et par gamle sølvplomber.....Det sidste afgjorde med deres tydelighed i eftermiddags, at der ikke var mere yoga på programmet i dag.

Alle dage kan vel ikke være lige gode, men her er ikke meget spænding at hente.

Jeg tror bare, at jeg finder en god bog og varmepuden og så går jeg i seng og vente på, at det bliver fredag. 

Jeg vil stay tuned på mit liv i morgen og finde på noget meget bedre!






Kommentarer

Populære opslag