i 2014 må Heksen prøve om kosten kan bære.......

2014 er for mig året, hvor jeg går fra tanke og tale til handling.
I 2014 vil jeg være modig.

I 2013 blev der tænkt og tænkt og tænkt og talt og talt og talt og nu er tiden inde til, at jeg må op i luften for at se om kosten kan bære……i jagten på mine drømme og ønsker.

Mine drømme går i mange retninger.
De går mod større omrokeringer i haven, man er vel en Haveheks!, mere kreatid og mere af alt det bedste.
Min blog vil være en spejllig af hvad der kommer for i min hverdag og hvad jeg tænker, snakker, bygger, graver efter, kigger hen, visker ud og hvor jeg er på vej hen.
Jeg kender ikke alle drømmene endnu, men jeg begynder at gå eller løbe nu for det er én af drømmene.

Jeg gider ikke løbe, jeg kan ikke løbe og jeg fatter ikke hvad der får andre til at løbe……

Men jeg gad godt at kunne løbe! 
For det er nemt at gå til, kræver ikke medlemskab eller bestemte træningstider, kræver ikke (i første omgang) ret meget udstyr, man kan selv vælge om det skal tage lang eller mindre lang tid, om det skal være socialt eller alene…………

Så jeg har besluttet, at jeg vil være én, der løber! Og for at sætte trumf på, eller fordi jeg blev så begejstret over muligheden for at løbe på ”åbent hav” så har jeg tilmeldt mig Broløbet.

Så d. 16. september 2013 vil jeg sammen med en hel masse andre løbe fra Korsør til Nyborg. Tværs over Storebælt……..



Dette er det første billede jeg tog i 2014. Fra d. 01.01.2014. 
Jeg elsker at kigge på havet og jeg håber også, at jeg vil elske at løbe over det.

Kommentarer

Populære opslag