Supersund morgenmad giver en god start


Blenderen fik: 
1 hel citron, skåret i mindre stykker, 1 hel rød grapefrugt, skrællet og delt i både, saften fra 3 (kedelige) appelsiner, 3 cm skrællet ingefær.
Det hele blev kørt godt sammen og smidt i en si, så jeg kan nøjes med juice med mindre mængder frugtkød. Jeg er ikke så begejstret for voldsomme mængder af frugtkød i min juice. Er man mindre sart, så er det bare at drikke det som det er. Det er stærke sager, men det smager så godt af solskinsvitaminer.

 Frugtkødet kom tilbage i blenderen sammen med en banan, 3 frosne jordbær og en god skvat A38 med hindbær. 
Det kom i min bedste morgenmadsskål med et drys havregryn oven på og så jeg er klar til påskeferie og de projekter der viser sig i den.


 Der er to planer for i dag. 

  1. Bage noget kage. Derfor ligger Kagedage fremme til gennemkig. 
  2. Oprydning i Syværelsets-kontoret (Igen) 

Jeg gider helt vildt godt at bage i dag. Projektet med syværelses-kontoret kræver lidt mere energi.

Det er svært bare at komme ind ad døren. Ikke at det er noget nyt. Det skrev jeg også om her: og her: 
Det er absolut også blevet meget bedre, men det fungerer end nu ikke helt efter hensigten.
Jeg vil have et rum, hvor jeg kan sætte mig ind og lave lidt krea, uden at skulle sætte en dag af til at komme ind af døren og få ryddet bordpladen.
Valget af syværelses-kontoret som projekt i dag kom af vejret. Solen skinner og det kan vi rigtig godt li', men billedet snyder. 


Vindmøllerne står absolut ikke stille. Det må være en god forretning at være vindmølleejer i disse dage.

Kommentarer

  1. Her har det været skøn have-vejr i dag. Jeg og ungerne er lige kommet ind med røde kinder, og nu går jeg ombord på oprydningen i mit kreaværelse og ungerne - ja de indtager playstation, ipad og sofaen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en skøn dag.
      I dag har det heldigvis været skønt havevejr her! Jeg har ondt i ryggen og i skuldrene og i benene og i armene........

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag