To do - Ta da billeder er på vej, men jeg har altså vundet noget

Det blev så ikke lige i går, at resultatet af To-do Ta-da blev vist frem, men nu er ugen ved at være slut og lidt mere overskud kan allerede nu anes i horisonten. 
En fire dages uge er slet ikke nogen dårlig ide. Heller ikke selvom jeg har arbejdet 2,5 time over i denne her. 
I morgen venter en ventet fri fredag og der er kun planlagt hvad jeg gider.  
Og jeg gider bl.a. at tage billeder af Septembers to-do Ta-da i godt dagslys.

Og lige nu, der gider jeg blære mig med, at jeg har vundet en med sikkerhed helt fantastisk bog: 


Billedet her er gaflet fra Saxo, hvor den bl.a. kan købes.

Jeg har jo ikke læst den endnu, men jeg er helt sikker på, at den er fuldstændig fantastisk og jeg glæder mig faktisk til lange mørke dage, hvor jeg skal krybe sammen i en af de bedste stole med varm te og chokolade og læse Kærlig hilsen Anna.
Det er nemlig den jeg har vundet. 
Ovre hos forfatteren. Hos selveste Anna Skyggebjerg....... 
Vi siger det ikke højt, men jeg er muligvis er en lille smule startstruck. Men altså Anna skriver sådan nogle helt fantastiske bøger og har en hel fantastisk blog, så måske blev jeg det en lille bitte smule......eller nok en stor smule. 

To bøger, der reddede mig meget den gang teenagerne var bittesmå og Skovtrolden arbejdede vildt meget og ret langt ude af landet var:



og



Og så den som jeg lige nu bladre i igen og igen:


 
Har du ikke læst dem, så skynd dig at gøre det og følg også hendes hjemmeside. Det er så dejlige steder at opholde sig.
Jeg skal egentligt i seng nu, men jeg kan nok ikke sove.....Jeg har vundet........og jeg glæder mig og i morgen skal jeg nok tage billeder.





Kommentarer

Populære opslag