Vil du spise med?


Det er ikke sådan særligt spændende, men det er hvad det kan blive til, når retningslinierne lyder på kun koldt og gerne flydende mad. Absolut ingen form for kerner eller grove stykker.
Jeg har fået trukket en kindtand med fine lange rødder ud i formiddags. Det tog al for lang tid og der blev rykket og rokket alt for længe, men jeg var jo altså godt bedøvet, så det gjorde ikke ondt. Jeg ville bare gerne ud og hjem.
Skovtrolden spurgte om jeg lagde tanden under hovedpuden til Tandfeen?
Jeg vidste slet ikke, at jeg stadigvæk var omfattet af Tandfe-reglen. så jeg fik den slet ikke med hjem. Det havde jeg ikke lige brug for, men havde jeg vidst det med Tandfeen....... 
Tandfeen gav, uden bevisbyrden for manglende tand var løftet, lov til at dispensere for reglen om indkøb af stof. Der blev indført et indkøbsstop for stof sidste sommer.
Det har noget at gøre med mængderne på lageret.
Jeg er jo ikke en Stof2000 butik, selvom mit lager kunne se sådan ud. Jeg er bare mig selv og derfor behøver vores mængder af stof på lager ikke matche og mit skal nedbringes voldsomt. 
Det var et sidespring, så tilbage til min middagsinvitation.
Min mad i dag er ikke vanvittig spændende for dem, der kan bruge tænderne og min kæbe og manglende tand er ømt, så jeg holder helst mund.
Måske inviterer jeg derfor bare gæster en anden dag. 
I dag er det vist godt nok bare at være alene hjemme og drysse rundt.
Men det er ok, at være i ro indenfor. 
Solen kigger frem nu.Det har regnet næsten hele dagen og vinden har været tydelig og kold, men lige nu ser det fint ud. 
Jeg vil finde nogle Panodiller og noget yoghurt og sætte mig i stolen i udestuen med et tæppe og vente på bedre vejr og generel bedring.

Kommentarer

  1. Søde Haveheks, jeg håber at du er i bedring -- og at du får en god weekend, også selv om at weekenden ikke nødvendigvis byder på røde bøffer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, alt er i bedring. I går blev yoghurten skiftet ud med pasta med dampet laks, rejer, muslinger og flødesovs;) Det gik forbavsende godt, men de røde bøffer venter jeg alligevel lidt med, ellers skal de vist serveres med en form for kartoffelmos, så kunne det vel gå

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag