Strand i vintertøj

Efter jeg havde afleveret teenagerne i morges, begyndte solen at klemme sig igennem skyer og rimtågen. Jeg havde for en gangs skyld kameraret i lommen, så jeg valgte at pjække en tid fra mine husmoderlige pligter og dreje væk fra den planlagte hjemtur mod fyldt opvaskermaskine, støvsugeren der ventede og vasketøjkurven, der ikke kunne lukke låget længere og forsatte ud til stranden 
At jeg pjækker, er der i øvrigt næppe nogen, der opdager. Jeg er alene hjemme, det meste af sådan en fredag og hverken støvsuger eller vaskemaskine sladrer højlydt........ 


 Ældste teenageren havde (u)heldigvis glemt sine rester af chokolade småkager i bilen dagen i forvejen......
De var en fin, heldigvis sjældent forekommende, morgenmadserstatning i en snæver vending. 


 Solen nåede lige over trætoppene, så den kunne skinne på modsatte side af kanalen.


 Stien ned til stranden.......



Masser af vand i fuld fart i kanalen


Strandengen flot klædt på i vintertøj.




Jeg elsker altså at stå helt stille og glo ud over vand.

Min bil står stadigvæk helt alene på parkeringspladsen

Kommentarer

Populære opslag