Ro på

Jeg savner ro på og i lige i øjeblikket. 
Jeg kan løbe virkeligt virkeligt stærkt, når der i en periode sker for meget på samme tid. 
Jeg kan ikke lide det og jeg kan bestemt ikke holde til det. Jeg opdager bare ikke altid at det accelererer før jeg køre stærkt. 

Jeg øver mig i at huske at køre ind til siden en gang imellem og gå en lille tur i skoven på vej hjem. Sid ned og træk vejret.
Prøv lige at huske hvor du har været og hvor du nu er på vej hen.

I april var frikvarteret flere gange 10 minutters ro på en træstub midt i anemonerne.




Naturen er en fantastisk oplader. Lad mig huske det, når jeg har brug for det og når jeg glemmer eller udskyder det, fordi jeg synes, at jeg har så travlt. 
Der er pænt i skoven, også når der ikke er anemoner.
Træk vejret og sid stille lidt og forsæt så dagen i lidt lavere tempo.
Jeg øver mig lige lidt mere.

Kommentarer

Populære opslag