Sovende katte

Jeg elsker mine katte! Og elsker deres måde at falde i søvn på.
Jeg er træt - Jeg sover. Keep it simpel. Kunne være Futtes slogan.......


Først sov han i køkkenet under spisebordet. Så blev der vist for meget uro............


Så stod der meget belejligt en tom vasketøjskurv i udestuen, hvor der var mere ro, så Futte tog lige en lur mere. 
Nu har han fået mad og er dejset om i syværelset, så nu tror jeg at jeg slukker lyset og lukker døren og følger hans eksempel.
Nok bare i min seng. Gulvet er for hårdt og vasketøjskurven for lille.

Kommentarer

  1. Okay - jeg sidder så og griner af den sidste sætning endnu:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, jeg kan næsten mærke hvordan det ville være.
      Jeg plejer at være lidt stiv i alle led om morgenen, men det vil næppe være noget imod, hvordan det ville knage og knase, hvis jeg rejste mig fra gulvet eller vasketøjskurven.........

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag