Status 1. kvartal 2014

Hvad er status for 1. kvartal 2014 i Haveheksens univers?

 
Status for løb?
..............Vi  GÅR straks videre til noget andet!

 
Status for skriv af opgave/rapport til eksamen i Strategisk kommunikation?
Jo altså, jeg har jo en gammel opgave der er afleveret, så den må gerne bruges til syge-eksamen.
Men jeg gider ikke rigtig bruge den. Allerhelst ville jeg skrive en ny om et nyt emne, men altså der har jo været så meget eller egentligt så lidt tid...........
men hvis ikke jeg vil bruge den gamle må jeg nok i gang. Snarest!

 
Status for haven?
Tomater, agurker, ærteblomster og artiskokker er kommet op i fin stil. 
De vil rigtig gerne pottes om i større potter.
Der er indkøbt 7-8 daliaknolde og min mindste haveassistent slår sig i år på dyrkning af kalla.
Hun har indkøbt 4 stk i flotte farver og så må vi se om vi får held med dem.

Status for planlægning af konfirmation?
Der er styr på situationen og vi venter med panikken til senere. Mangler kun lidt tanker (og handling) om dessertkagen og noget bordpynt.

Status for tankemylder i hovedet?
Status quo! Der er stadigvæk nok af dem. Mindfulness er vejen frem. Svært, men vældigt virksomt.
På en god dag er der måske lidt mere klarhed at spore, end der har været.

Status for vejret?
Hammergodt! Jeg elsker altså bare sol og lys. Det giver energi og overskud.


Kommentarer

Populære opslag