En hel masse mennesker i to dage og lidt grandprix

Jeg har været sammen med 750 mennesker i to dage. Nu trænger jeg bare til at være kun mig.

Jeg har været her: http://www.hk.dk/Aktuelt/Kampagne/Fag-og-fremtid-2014

Er du vanvittig, det er mange mennesker, mange ord og mange indtryk på to små dage.
Nå ja, og pænt meget rødvin i går aftes. 
Men det har været fedt og sjovt, overvældende og hyggeligt, imponerende og tankevækkende.
Og i glimt en lillebitte smule bekymrende, for Skovtrolden er også draget væk fra matriklen. Han er taget på jagt fra søndag til torsdag.
Teenagerne og mormor havde jo selvfølgeligt klaret alt i fineste stil, så der var ro og ryddet meget pænere op da jeg kom hjem, end da jeg forlod hytten mandag morgen.

Mit batteri lyser helt rødt nu. Hold da op, hvor er jeg træt. Jeg går i seng. Står op i morgen og går på arbejde én enkelt dag.
Torsdag holder jeg fri med teenagerne. Der vil vi drage til Refshaleøen og hører noget melodi grandprix semifinale noget. Jeg kom til at love, at hvis Emilie De Forest vandt, så Danmark skulle afholde det, så kunne vi da godt tage ind og høre det i 2014.
Hun vandt jo som bekendt og man skal holde hvad man lover, så vi tager på tur.

Basim var i øvrigt surprise ved HK konferencen i går aftes, så der blev skrålet højt og næsten i kor:
Scooba-dooba-dap-dap-di-di, I love you, Another cliché lovesong baby eller noget i den retning. Det var der ingen, der gik voldsomt op i præcision på det tidspunkt.

Kommentarer

Populære opslag