Mandagen foregår ikke i højt tempo

Klarede midsteteenageren sig så alene i Liv i Landet?
Jo, hun har haft en fin weekend. Intet nyt plejer jo at være godt nyt og altså også her. Jeg tog der hen i går eftermiddags og var der et par timer og damen havde ikke savnet mig.
Vejret i går på Sorø kanten var; kulde, blæst og hidsige regnbyger.....Jeg hader altså seriøst at være ude i koldt, vådt og blæsende vejr. Især da det nu har udløst en hidsig omgang blærebetændelse.
Så jeg starter en ny uge med at trisse rundt og drikker alt det tranebærsaft jeg orker. Heldigt, at jeg elsker tranebærsaft, men alligevel. 
Der udover, så har jeg afkalket håndvasken på badeværelset og haft et kort forebygende besøg af kommunens rottemand. Men nej, jeg har ikke set nogle tegn på rotter her på matriklen. Kunne egentligt også bare mangle med 5 katte og 2 hunde..........
Måske skulle jeg sætte mig ned og få sorteret billederne på min computer, så der igen kan komme lidt billeder på indlæggene......imens jeg drikker noget mere tranebærsaft?



Kommentarer

Populære opslag