Blå himmel

Jeg kan se blå himmel i dag (og regn og meget blæsevejr og mudder og vandpytter på markvejen og bølger af grå skyer ude over Storebælt) men det tæller bare ikke ret meget, når jeg også kan se blå himmel. Det er så meget nemmere, at trække vejret, når der er plads på himlen. 

Nu vil jeg køre på arbejde og når jeg en gang vender hjem, så står menuen på 3 x farsbrød af gåsefars. Fantastisk måde at bruge gås på. Tre varianter kryddet med henholdsvis oregano, timian og barbecue. Hertil bagt kartoffelmos og bagte gulerødder med olie-/eddike dressing over.
I anledningen af mandagen er der indført dessert; resterne af de hjemmelavede romkugler:)
Og så skal jeg videre med haveplanerne i sykontoret. De har grebet gevaldigt om sig, men jeg kan mærke, at det bliver godt.

Kommentarer

Populære opslag