Hjem i sol

Se lige her..........Jeg er kørt fra arbejde kl. 16.45 i sollys......
Så (næsten) skidt med, at Vestsjælland var angrebet af det ledeste sort is fænomen i morges, da jeg kørte på arbejde. Jeg kom frem, lidt sejlende fra side til side, men uden at få buler i bilen eller lave buler på andre biler. Til gengæld havde jeg en hel del kollegaer, der var væltet på deres cykler. Av for pokker.

Kalundborg skyline - Novo i nedgående sol.


 Og hurra der var tomt i krydset. (Fordi alle dem fra Novo allerede var kørt hjem) 


Jeg drejede mod syd. Lyset skiftede og blev lyserødt og kirken er så pæn. El-trådene hang i vejen, men det så jeg ikke, før jeg fik billederne ind på computeren......


Næsten hjemme. Lyset svinder, men stadigvæk flot lys. Solnedgang ud mod Storebælt.

Kommentarer

  1. Sikke nogle skønne billeder!
    Lidt sol har også ret - og heldigvis bliver det snart til mere:-)

    SvarSlet
  2. TAk og du har helt ret. Al sol tæller nemlig på denne årstid.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag