Jeg elsker altså weekender og sol

Min trang til ferie er ikke sådan for alvor gået over, men det har hjulpet gevaldigt på min energi, at der er faldet lidt sne og at solen fik lov til at vise sig i weekenden. 
Jeg bryder mig altså meget lidt om det der gråvejr, der holder solen fanget bag skyerne i dagevis. 
Jeg kan godt læse på DMI, at dagen er tiltaget med en times tid siden solhverv, men jeg vil gerne kunne se det. Ikke kun læse om det. 
Men mine smuler af energi blev bl.a. brugt til:



Udmugning af tøj, ting, skrammel og andet godt, der kommer under diverse kategorien.
Det er teenagernes walk in closet, men sander alt for tit til i alt for meget l...!
Nu gøres der lige et ihærdigt forsøg, på at få organiseret og smidt ud (igen).
Jeg er ikke færdig, derfor er der ingen efter-billeder, men jeg fik fyldt et par klare sække, der ender på genbrugspladsen, samlet en kasse, der skal til Røde kors genbrugsbutikken og to sække fyldt med tøj, der ryger samme vej. 
Så send venligst mere sol denne vej. Jeg skal bruge noget mere energi.....
  



Kommentarer

Populære opslag