21. juni - Årets længste dag

Er det genialt at have fødselsdag på årets længste dag? Ja, det tror jeg nok lige det er. Især når man er vild med at have fødselsdag og den så oveni købet lander på en solskinssøndag.

DMI havde ellers truet med noget regn og tordenvejr, men indtil videre så har det ikke vist sig over Vestsjælland. 
Himlen er smuk ud over Storebælt. Jeg elsker sommerhimlen. 
Ved højlys dag, når den er gennemført blå, lyseblå som i rigtig sommerblå, garneret med hvide pudderkvaste skyer. Og nu hvor solen er gået ned og farverne er skiftet. Resterne af solens stråler farver hjørnet af himlen i røde, gyldne og lilla toner. 
Den eneste lillebitte sorte sky, der har vist sig i dag, var den der viste sig for mine øjne, da jeg igen kunne konstatere at jeg ikke kan få billederne fra kameraet rystet ud. 
I.N.G.E.N billeder overhovedet fordi min bærbar og mit hukommelseskort fra kameraet ikke gider samarbejde....Øv hvor er det tarveligt, men jeg har ikke opgivet kampen.

Men blogindlægget må så nøjes med at tænke sig til billeder af; 
Den fine kurv med krea sager fra Søsterne Greene fra teenagerne, zinkbakken med fine blomster i zinkpotter fra min mor eller min nye vandkande eller, og nu kommer der trommehvirvler........
Min nye fine Bernina DL 800 overlocker........som Skovtrolden helt selv havde hentet i Symaskinebutikken i Slagelse. 
Orv manner, jeg glæder jeg mig til at lære den at kende. 
Hvis det lykkes, så skal en god sjat af den sommerferie der venter lige om hjørnet bruges på at sy kjoler. 
Selv årets længste dag får en ende og det er ved at være nu. Jeg kan lige nå en irish coffee og et stykke marengslagkage, inden jeg må finde min seng. 
Det er mandag i morgen og jeg skal også huske at jeg ikke er 42 år længere.
I

Kommentarer

  1. Stort tillykke med fødselsdagen:-)
    Jeg håber ikke, at der er stor forskel på 42 og 43, for det kommer også til mig senere på året:-)
    KH Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke det der 43 er så slemt. Der har heldigvis ikke været nogen forskel at spore i dag:)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag