Fridags frokost midt i regn og mudder


Julepynten er væk og der er udsigt til sne, der nu mest ligner regn, når det lander på ruden. 
Naboens mark ligger mørk hen og venter på forår og tørvejr ligesom mig. Jeg er ret træt af mudder. Trænger til tørvejr og noget sol, men der er strejf af lykke denne våde dag.


Her er en lille smule guld midt i mudder og regn. Skovtrolden har forvandlet sig til en slags Havtrold. Har sat garn i Storebælt fredag aften og har nu været ude og hente dem ind. Nu ligger der en posefuld friskfangede skrubber fileret og klar til panering i køkkenvasken. De bliver en god frokost. 



Jeg kan bare ikke panere fisk uden af svine ud over hele bordet...........


 Dobbeltpanerede og sprutter på panden 

Så er der serveret.....Og så kan regnvejr og mudder faktisk godt komme an. Lige nu kan jeg leve med det meste. Nystegte fiskefiletter, en snaps, en kold sodavand og så måske en middagslur.......2018 - Jeg kan li' dig. Det starter i hvert fald godt.

Kommentarer

Populære opslag