Vær velkommen 2018

Ny dag i nyt år. Jeg elsker det! 

I morgen er det så første hverdag og det elsker jeg måske knap så meget.....men det er ok. 
Den skal jo i gang igen på et eller andet tidspunkt.


Tavlen er vasket ren. Nyt, sprødt og ukendt land ligger forude. Det gamle er skyllet over og luften er frisk og klar. Selvfølgelig er det ikke kun ved nytårstid, at der kan/skal skiftes kurs og drømmes stort.
For mig er det bare en naturlig overgang fra noget gammelt til noget helt nyt.
Jeg elsker følelsen. At alt er muligt og at alt skal bruges bedst muligt og modigt. 
Jeg har tusset rundt og pillet lidt julepynt ned i dag, mens jeg fintænker over, hvad jeg vil synes er vigtigst at putte ind i 2018. 
Hvad skal mine største oplevelser og overskrifter være, når jeg sidder på samme tid til næste år og kigger tilbage?
Årets buzzwords vil være mod, handling, bevisthed.
Jeg er klar på landindvindinger og eventyr i hverdagshøjde.



Kommentarer

Populære opslag