I dag er det min fødselsdag

Hurra, Hurra, hurrrrraaaaaaa........
Ja, det er helt rigtigt observeret. Jeg har (stadigvæk) en fuldstændig barnlig tilgang til min fødselsdag.


Jeg ELSKER helt grundlæggende at have fødselsdag og måske vil jeg overraske mig selv med noget asti og min ynglingslagkage i selskab med mine ynglingsmennesker. Ynglingslagkagen er marengslagkage lagt sammen med kagecreme og friske jordbær.
Den min mormor altid lavede til mig/os når vi kom på ferie på Fyn.
For dem der kan huske det, var det det den gang var turen fra Sjælland over Storebælt til Fyn foregik med færge. 
Den gang i dinosaur-land, der laaaaaang tid før Storebæltsbroen blev opfundet. 




Kommentarer

  1. Stort tillykke med dagen!
    Hvorfor må man ikke glæde sig - bare fordi man er voksen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak - også stor tak for hjælpen med de dumme ukendte koder:-)
      Jeg synes jo slet ikke, at man kan fejre nogen som helst fødselsdag for lidt. Alle har ret til at blive fejret for fuld flagstang.
      Jeg er bare den eneste (barnlige) voksne jeg kender.
      Alle andre har et meget cool og fornuft forhold til deres fødselsdag. Det kommer jeg ALDRIG til at have!

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag