Sidste arbejdsdag inden ferien

Så er det den sidste arbejdsdag inden ferien.

Jeg har ikke været her meget de sidste uger pga. af kursus, men jeg kunne da alligevel godt huske alle passwords. 
Jeg ved ikke, om jeg var helt vild med at være tilbage........Måske handler det mere om en stress-fornemmelse af og over det der kursus-noget? Jeg ved godt, at jeg har tendens til at komme lidt ud af vater, når virkelighed- og hverdagsstoget kører lidt for stærkt med mig og at der slet ikke er der, jeg skal begynde at analysere og lægge planer for evt. ændringer.
Jeg tanker (og føler!) ikke klart, når vaterpasset ikke viser balance.
Løsningen er egentligt på den ene side simpel og på den andenside ind imellem kompliceret... Der skal bare RO til. Masser af ro og så uendelige mængder af tid, så jeg kan samle sammen om mig.
Så kommer balancen og klarheden tilbage igen. 

Så det er jo egentligt ret heldigt, at sommerferien er til at få øje på.

Der er ikke dømt ferie lige nu, ikke sådan for alvor. Noget med en lidt mere kursus i starten af næste uge, men jeg kan smage den der sommerferie.
De dage i næste uge skal bare gå så stærkt, så jeg kan komme til at holde ferie med teenagerne. Jeg har set vejrudsigten og den er ikke helt skarp og sommerferieagtig, men det skal nok komme. 
Hvis det regner vil jeg tvinge alle omkring mig til at spille kort og Logo med mig!

Vi trænger bare så meget til noget ferie! Hvor turen ud i det blå går hen, er endnu ikke helt afklaret, men det kommer. 

Hold da op hvor jeg glæder mig! Regnvejr eller ej.


Kommentarer

Populære opslag