Jeg nægter at klage,

men hold da op, hvor er det varmt..

Og når det er varmt, så ved alle, at det er det vigtigt at drikke.
Det gælder både mennesker og dyr.

Så her var lige en lille trold der var blevet tørstig på turen. Heldigvis længe nok til, at jeg kunne nå at få rodet kameraet frem fra bunden af tasken. 
Og da det ikke er nogen befærdet vej jeg bor på, så der kom ingen og forstyrrede mig, mens jeg holdt midt på vejen og tog billeder. 
De er en smule rystede og min forrude kunne også trænge til en gang pudsning, men jeg var altså nødt til at få billeder af babyen. 
Jeg ved de er her, men det er ikke så tit at de bliver vist frem. Det er mest de voksne, der strejfer rundt. 


Så synes mor alligevel, at seancen havde varet længe nok og at det var på tide at trave ind i sikkerhed på marken.

Når nu det bliver efterår/vinter og alt er mudder, regn, mørke, blæst, sne og bøvl, så husk mig lige på, at det er sådan noget her, der gør at jeg alligevel godt kan lide at bo på en mark.
Jeg kan også godt lide at mit memory card fra kameraet og min bærbar igen er på talefod, så mine billeder kan hives ud.




Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag