It's a new world.......for os alle sammen

Ældsteteenageren (og mor) har pakket og pakket og pakket. Tøj og ting. 
Hun er nu godt afleveret og installeret på sin nye efterskole og vi og hun skal vende os til en ny hverdag.
Jeg tudede kun en lille bitte smule, da alle nye elever, forældre, søskende, skolens personale og andet godtfolk sang Linedanser sangen. 

Jeg glæder mig vildt til, at hun vender tilbage på weekend på fredag.

Jeg hørte for et par dage siden Bryan Adams titelsang fra Spirit, Hingsten fra Cimarron og jeg er helt general tilhænger af hans musik og lige netop denne her passer fantastisk godt til dagen. 
Der er klippe klistret i teksten. Kender du ikke sangen, så find den på YouTube eller Spotify. (Jeg har prøvet, men jeg kan ikke få et link her ind der vil virke.........)
Har du ikke set filmen er du gået glip af en rigtig fin tegnefilm, som absolut også er for voksne.



Here I am, this is me (Så sød og lidt betuttet, men meget, meget klar.)
There's nowhere else on Earth I'd rather be........(Sådan havde hun det i eftermiddags og forhåbentligt også på nuværende tidspunkt......)

It's alive with the beating of young hearts (Masser af young hearts Ca. 80-90 stk.)
It's a new day, it's a new plan (og igen på en måde allerførste skoledag)
I've been waiting for you (og været så spændt på, at møde alle de andre)
Here I am (Tag nu pænt imod hende......)

And after all this time, our time has come (Nu skal vingerne strækkes, så I smukke unge mennesker kan komme af sted på en af jeres første flyveture. God vind på vej mod voksentilværelsen)
Yeah, here we are, still goin' strong (Der var dog nogle, som havde det bedre end andre)
Right here in the place where we belong (Ventetiden er endelig overstået)
It's alive with the beating of young hearts (Masser af young hearts)
It's a new day, it's a new plan (omgivet af søde voksne, der vil det bedste for jer)
I've been waiting for you (Skolen var også så klar)



Here I am 
And suddenly the world is all brand new (for os alle sammen)
Here I am, here I am, where I'm gonna stay
Now there's nothin' standin' in our way (Pas godt på hinanden)
Here I am
This is me
Here I am, it's just me and you

It's a new world, it's a new start
Here I am
Here we are, we've just begun (og må I alle sammen få det bedste efterskole år)

Jeg er ikke en med små børn længere.......Det der, en eller anden altid siger med, at man skal nyde børnene, mens de er små Det er helt rigtigt! Det går så vildt stærkt.
Men der udover, så er det altså smukt, at se sin store unge folde vingerne ud. Jeg glæder mig til at følge hende gennem efterskoleåret.

Hold da k..., hvor jeg håber, at det (for nu) bliver det allerbedste år i hendes liv!

Kommentarer

Populære opslag