Nogle (arbejds-)dage er bare belagt med bump og småhuller!


Efter sådan en dag, som også er toppet op med hovedpine, hvad enten det så er en spændingshovedpine udløst af sådan en dag, eller at det er resterne af det der bihulebetændelse, som jeg reddede mig efter en grundig sommerforkølelse der rumsterer måtte der ske noget…… 
Min umiddelbare tanke var, at skynde mig hjem og spise en stor mængde chokolade og hælde noget sodavand ned, men jeg kom dog alligevel og heldigvis frem til, at det på flere planer nok var en dårlig ide.
Derfor drejede jeg i stedet resolut indenom Bjerge strand og fandt p-pladsen ved Sukkerkanalen. Jeg trængte til en pause på stranden med udsigt til masser af hav, solen i ansigtet og duften af salt i næsen. Jeg elsker havet og lange kig ud over det.
Jeg elsker også at ligge nede i sandet og småsove med udsigt til blå himmel og skyer og med bølgernes skvulp i ørerne. Et af de bedste steder til en meditation.



Efter en strandpause med lys, luft og god plads, så er jeg klar igen.
Det kan godt være, at jeg lige må have en Panodil, når jeg kommer hjem, men chokolade-cravingen er aflyst og så var dagen jo egentlig heller ikke værre.

Kommentarer

  1. Hatten af for en klog beslutning på en hård dag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det smagte ikke helt så godt som chokolade, men det var væsenlig sundere:)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag