September måned - Rømø del 1

I dag er det ikke september, men oktober. Jeg synes godt nok, at september var hurtigt overstået. Mon det var hamsterhjulet, der trillede af med mig? Hvad gik september måned egentligt med?
Den første weekend i september gik med en  slap-helt-af-tur til dragefestilval på Rømø.
Det blev kun den mindste teenager og mor der tog på på tur til vestkysten. Den største teenager valgte, at blive hjemme, da der i lige den weekend var inviteret til stor fest i lokalområdet. 
Selvom hun havde en rigtig god aften/weekend, så fortrød hun alligevel lidt, at hun ikke var taget med til Rømø, men i det, ligger også noget læring, nemlig at hun er ved at være en stor pige og store piger må træffe deres egne valg og en gang imellem, så står valget mellem to ting, hvor man rigtig gerne vil begge dele. 
Mindste teenageren og mor havde en dejlig tur, med god snak, god mad, flot solskinsvejr og fine drager i luften over stranden, men vi ville nu gerne have haft hende med.
Hun er med næste gang vi tager på smuttur. Mon ikke det bliver en gang i november for at se på noget julepynt i Tønder/Ribe eller omegn?

Jeg elsker god plads og jeg er vild med store vidder og det er lige hvad standen på Rømø, ved Lakolk kan levere. MIn hjerne, sjæl og krop kan hver gang mærke, at det er godt med udsyn og frisk luft.
Da vi første gang lørdag formiddag gik ud over klitterne på vej ned mod stranden, så himlen sådan her ud og det tydede jo godt: 

Vel nede på stranden, så et glimt sådan ud:
 


Forsættelse følger......... Der skal bare lige ryddes op i Picasa - Det var en af de ting, som september ikke gik med, selvom det var en af planerne.
Jeg har masser af dragebilleder, der skal bare lige ryddes op og ud, så kun de bedste billeder er tilbage. Mængder af drager med luft under vingerne, er nemlig ikke noget af det nemmeste at få gode billeder af.

Kommentarer

Populære opslag