Jeg gider ikke

Jeg gider ikke smøre madpakker
Jeg gider ikke hjælpe med tyske lektier, (som jeg er lammende dårlig til)
Jeg gider ikke snerre af alt og alle, især børn
Jeg gider ikke lede efter bortkomne biblioteksbøger
Jeg gider ikke mere regnvejr
Jeg gider ikke mere blæst
Jeg gider ikke mere gråvejr
Jeg gider ikke flere brændenælder
Jeg gider ikke flere sure borgere (Ikke, at jeg ikke kan forstå dem) 
Jeg gider ikke flere, der ikke holder hvad de lover 
Jeg gider ikke flere, der ikke gider gøre hvad de skal
Jeg gider ikke slukke ildebrande i overført forstand
Jeg gider ikke uanede mængder af hasteopgaver
Jeg gider ikke flere løse ender, der mangler knuder
Jeg gider ikke skulle så mange ting på én gang
Jeg gider ikke at lufte hunde, der vil snuse til alt i regnvejr og blæst
Jeg gider ikke katte, der hopper rundt på reoler og borde og vælter ting ned
Jeg gider ikke ting, der vælter ned og smadrer
Jeg gider ikke være totalt smadret hver morgen
Jeg gider ikke sove dårligt
Jeg gider ikke vågne 5-10 gange hver nat
Jeg gider ikke spekulere på, hvordan jeg dog skal komme igennem endnu en dag
Jeg gider ikke have ondt i halsen
Jeg gider ikke være SÅ meget i underskud af energi
Jeg gider ikke mere rod i alle hjørner
Jeg gider ikke mere snavs på alle vandrette flader
Jeg gider ikke støvsuge igen og igen og igen
Jeg gider ikke være så sur
Jeg gider ikke mere ynk
Jeg går i seng!







Kommentarer

  1. God nat, og må noget overskud, god karma, godt vejr og biblioteksbøger dukke op. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - Alt er heldigvis meget lysere nu:)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag