På tur i Birkegårdens haver - del 1

Jeg vil gerne på forhånd advare mod en solid omgang billedspam.....Muligvis er det kun 1. del. Der kunne godt komme mere. Jeg har billeder nok.

Hvert forår holder Birkegårdens haver Kunst og Forårsmesse,således også i år. Nogle år har vi været der. Nogle år har vi sprunget over.
I år faldt det bl.a. på Mors dag, så vi tog mormor med på tur.
Jeg nåede ikke meget rundt for Ældste teenageren havde en anden aftale lidt senere, så hun skulle leveres tidligt hjem. 
Jeg kørte hende retur, mens Mormor og mindste-teenageren blev hængende og skulle så hentes hjem, når de ikke gad gå mere.
Mindste-teenageren blev udstyret med kameraet og da jeg tømte hukommelseskortet talte Picasa 135 foto op, så hun har taget opgaven alvorligt.

Hun er slet ikke dårlig med et kamera og jeg har advaret, så her er en gang billedspam fra Birkegårdens smukke haver:
















Er du på de kanter, et hjørne af Vestsjælland, så er Birkegården altid et besøg værd. 
Forår, sommer og efterår med en overvældende blomsterrigdom og altid med noget, der kan kopieres ind i en normal størrelse have. Om vinteren er haverne pakket smukt og stemningsfuldt ind i lyskæder.
Kommer du med mindre børn, er der kaniner og andre dyr der kan klappes og kigges på og en fin legeplads.




Kommentarer

  1. Jeg er vild med det lille vandspejl lavet i brosten. Måske en ide som skal kopieres:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også et af mine ynglings-haverum.
      Det er egentligt bare brosten i forskellige størrelser, et lille diskret vandspejl og en grøn lav hæk rundt om. Det er sååå pænt:)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag